Formularz rejestracji COVID 19
Deklaracja dostępności
Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska „CePeLek” w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: Serwis internetowy Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej „CePeLek” w Warszawie.
Status pod względem zgodności
Strona internetowa jest zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie oświadczenia w sprawie dostępności
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-21.
Metoda przygotowania oświadczenia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Piotr Kłys, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 22 429 12 80. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich:
Informacje szczegółowe dotyczące dostępności serwisu:
- Serwis jest zgodny ze standardami W3C: HTML 5, WCAG 2.0 (poziom AA).
- Serwis jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Może być używany na różnych platformach sprzętowych (stacjonarnych, mobilnych) i programowych (systemy operacyjne, przeglądarki).
- Serwis jest wyposażony w mechanizmy ułatwiające przeglądanie treści przez osoby niedowidzące nie korzystające z technologii asystujących:
- zmiana wielkości czcionki
- zmiana kontrastu
- oprawa graficzna serwisu oparta jest na stylach.
- Serwis nie zawiera skrótów klawiaturowych, które mogły by wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi, systemem lub aplikacjami użytkowników.
- Na wszystkich stronach serwisu znajduje się wyszukiwarka.
- Wiele linków zawiera atrybut title, opisujący dany odnośnik bardziej szczegółowo, chyba że tekst linku sam w sobie już dokładnie opisuje dokument docelowy (tak, jak np. tytuł artykułu);
- Teksty odnośników są dobrane w taki sposób, aby w miarę możliwości były zrozumiałe nawet poza kontekstem zdania, w którym występują;
- Każda z podstron zawiera linki umożliwiające użytkownikom przeglądarek nieobsługujących CSS przeskok do głównej treści witryny lub prawego menu.
- Język stron serwisu jest prawidłowo określony w kodzie strony,
- Tytuły stron – prawidłowo osadzone w całym serwisie, każda strona ma swój własny, unikalny tytuł, tworzony w oparciu o jeden, ustalony wzorzec.
- W całym serwisie zadbano o konsekwentną, spójna i logiczną nawigację.
- Kolejność nawigacji oraz czytania, określona za pomocą kolejności w kodzie HTML jest logiczna i intuicyjna.
- Listy są prawidłowo użyte w całym serwisie.
- Ruch, animacje, banery – żaden element serwisu nie miga w tempie szybszym niż 3 razy na sekundę
- W całym serwisie zastosowany jest kontrast wymagany standardem WCAG 2.0 na poziomie AA.
- Wszystkie elementy graficzne mają zrozumiały tekst alternatywny lub możliwość ustawienia takiego tekstu przez redaktora.
- Wszystkie strony powinny mieć możliwość stosowania nagłówków w prawidłowej hierarchii.
- Odnośniki zamieszczone treściach artykułów odróżniają się od pozostałego tekstu nie tylko kolorem, ale i dodatkowym wyróżnieniem np. podkreśleniem.
- Serwis może zawierać technologie wymienione w dokumentach WCAG 2.0 jako wspierające dostępność jak np. Java Script, PDF.
- W serwisie zastosowano wytyczne odnośnie strony kontrastowej przygotowanej na potrzeby osób niepełnosprawnych (np. czarne tło, żółte i białe litery).
- Wszystkie teksty w alternatywnej wersji kolorystycznej mają prawidłowy kontrast
- Odnośniki, które w wersji normalnej mają dobry kontrast tekstu do tła są zachowane w wersji kontrastowej
- Przycisk przełączenia na wersję kontrastową jest dobrze widoczny
- W wersji kontrastowej dobrze widoczny jest przycisk powrotu do pierwotnej kolorystyki.
- Serwis ma możliwość powiększania czcionki, przy czym:
- przyciski powiększenia są widoczne
- przycisk powiększenia zmienia nie tylko tekst artykułu, ale również wielkość tekstu nawigacji i innych bloków treści strony
- powiększenie działa w obrębie wszystkich podstron
Informacje uzupełniające
Data publikacji strony internetowej: 2016-12-10.
Dane teleadresowe podmiotu publicznego:
Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek"
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa
NIP: 113-00-38-734, REGON: 010137895
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa: www.cepelek.pl
Dostępność architektoniczna
W Przychodni znajdują się podjazdy i windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Badania na licencje firmy
Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska
posiada uprawnienia do przeprowadzania badań:
- osób posiadających lub ubiegających się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
- osób ubiegających się lub posiadających pozwolenie na broń,
- kierowców,
- osób ubiegających się o wydanie lub posiadających licencję detektywa.
- badań psychologicznych kandydatów do objęcia urzędu sędziego oraz wydanie zaświadczenia
- badań psychologicznych i psychiatrycznych osób zatrudnionych przy wytwarzaniu i obrocie materiałami wybuchowymi,
- bronią amunicją oraz wyrobów o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym
Wykaz lekarzy orzeczników przeprowadzających badania
Imię i nazwisko lekarza |
Rodzaj badania |
|||
badania pracowników ochrony fizycznej |
badania na broń |
badania kierowców |
badania detektywów |
|
lek. Władysław Wójcik |
uprawniony |
|||
dr n. med. Marek Kulej |
uprawniony |
uprawniony |
||
lek. Grzegorz Szuliński |
uprawniony |
UWAGA!
Chcąc uzyskać orzeczenie w dniu badania należy zgłosić się do Punktu Opłat w godz. 7.00 - 19.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem w celu uregulowania należności i dopełnienia kwestii formalnych poprzedzających badanie.
Bezpłatne badania profilaktyczne
Zapraszamy na Program Profilaktyki Raka Piersi
Przychodnia „CePeLek” zaprasza kobiety w wieku od 45 do 74 lat na bezpłatne badania mammograficzne w ramach Programu Profilaktyki Raka Piersi.
Do udziału w programie nie jest potrzebne skierowanie.
Program adresowany jest do kobiet w wieku 45-74lat, które w ciągu ostatnich 24 miesięcy nie uczestniczyły w programie.
Programem nie objęte są kobiety, u których już wcześniej zdiagnozowano zmiany nowotworowe w piersi.
zapisy: rejestracja RTG, I piętro, pion A
tel. *BEZ KIERUNKOWEGO 22* 459 595 071 wew. 4
Program Profilaktyki Raka Szyjki Macicy (Cytologia)
Zapraszamy Panie do Gabinetu położnej na VI piętro gabinet nr 621
na badanie w ramach profilaktyki chorób szyjki macicy.
Pobrania cytologii przez wykwalifikowaną położną
Poniedziałek 9:00 – 16:40
Wtorek 9:00 – 12:40
Środa 9:00 – 12:40
Czwartek 9:00 – 16:40
Zapisy osobiście w REJESTRACJI
lub
pod numerem telefonu: 459 595 071 wew. 1
lub
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Program adresowany jest do kobiet, które:
-
są w wieku 25-59 lat,
-
nie miały wykonywanej cytologii w ramach programu profilaktycznego w ciągu ostatnich
3 lat.
Celem programu jest zmniejszenie umieralności kobiet z powodu raka szyjki macicy.
W ramach programu wykonamy bezpłatne badanie cytologiczne, a po otrzymaniu wyniku, decyzję lekarza o ewentualnym dalszym postępowaniu. W przypadku otrzymania wyniku wymagającego dalszej diagnostyki wykonamy kolejne badania.
zapisy: rejestracja, parter, pion B
tel. *BEZ KIERUNKOWEGO 22* 459 595 071
Program Profilaktyki Chorób Układu Krążenia
Program adresowany jest do pacjentów mających lekarza POZ w Przychodni "CePeLek", które:
-
są w wieku od 35 do 65 roku życia,
-
nie miały wykonywanych badań w ramach programu profilaktycznego układu krążenia w ciągu ostatnich 5 lat,
-
u których nie została dotychczas rozpoznana choroba układu krążenia, cukrzyca, przewlekła choroba nerek, rodzinna hipercholesterolemia,
zapisy: rejestracja POZ, I piętro, pion B
tel. *BEZ KIERUNKOWEGO 22* 459 595 071
Program Profilaktyki Gruźlicy
Świadczenia w ramach programu udzielane są bez skierowania pacjentom znajdującym się
na liście świadczeniobiorców pielęgniarki POZ.
Program adresowany jest do osób powyżej 18 roku życia, które:
-
miały bezpośredni kontakt z osobami z już rozpoznaną gruźlicą,
- mają trudne warunki życiowe, mogące znacząco wpłynąć na wystąpienie choroby
np. niepełnosprawne, obciążone długotrwałą chorobą, obciążone problemem alkoholowym i/lub narkomanią.
lub zgłosić się do gabinetu zabiegowego nr 147. I piętro, pion B.
Na badania profilaktyczne nie trzeba mieć skierowania !
Serdecznie zapraszamy !
Cennik ogólny
Do pobrania:
Świadczenia dla dzieci
LECZENIE STOMATOLOGICZNE I ORTODONTYCZNE:
Pamiętaj, leczenie stomatologiczne nie musi boleć!
Telefon do rejestracji: *BEZ KIERUNKOWEGO 22* 459 595 071
KONSULTACJE SPECJALISTYCZNE:
- Konsultacje lekarza alergologa
- Konsultacje lekarza kardiologa
- Konsultacje lekarza laryngologa
- Konsultacje logopedy
- Konsultacje lekarza okulisty z poradnią leczenia zeza
- Konsultacje lekarza nefrologa
- Konsultacje lekarza psychiatry i psychologa
BADANIA LABORATORYJNE
Gabinet zabiegowy dla dzieci nr 68, czynny w godz. 7.15 - 9.30
BADANIA DIAGNOSTYCZNE
Istnieje możliwość zapisania dzieci do lekarza POZ.
Telefony do rejestracji POZ dla Dzieci zdrowych:
(22) 42-91-144
Telefony do rejestracji POZ dla Dzieci chorych i gabinetów specjalistycznych:
*BEZ KIERUNKOWEGO 22* 459 595 071
Usługi na terenie przychodni
Usługi na terenie Przychodni przy ul. Koszykowej 78
Usługi na terenie Przychodni przy ul. Żeromskiego 33
Jak do nas trafić
Prawa i obowiązki pacjenta
Równocześnie informuję, że zgodnie z obowiązującym prawem wydanie
oryginału dokumentacji za potwierdzeniem odbioru i z zastrzeżeniem zwrotu
po wykorzystaniu może nastąpić wyłącznie na żądanie organów władzy
publicznej albo sądów powszechnych, a także w przypadku gdy zwłoka w
wydaniu dokumentacji mogłaby spowodować zagrożenie życia lub zdrowia
pacjenta.
Podstawy prawne:
Ustawa z dnia 6.11.2008r o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
(Dz. U. z 2009r nr 52 poz. 417).
Nocna pomoc lekarska
Wykaz placówek
Odwoływanie wizyt
Dla Koszykowej:
- telefonicznie: rejestracja Koszykowa
- wysyłając sms pod nr: 459 593 131
- wysyłając e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dla Żeromskiego:
- telefonicznie: rejestracja Żeromskiego
- wysyłając e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W treści podając następujące dane:
- imię i nazwisko pacjenta, PESEL lub nr komputerowy
- imię i nazwisko lekarza
- datę wizyty